.

Free background from VintageMadeForYou

dinsdag 2 april 2013

Workshops zomerboeket voor de Libelle

In mei zal ik workshops "zomerboeketten" geven voor de Libelle lezeressen. Ook anderen zijn welkom natuurlijk. We zullen een mooi zomers boeket maken van rozen, pioenrozen, papavers en andere zomerse bloemetjes.Allen van papier.
Via de Libelle kun je een flinke korting krijgen. Op vertoon van het kortingsbonnetje. Kijk in de nieuwste rubriek van de Libelle 14 onder Groene Vingers. Opgave bij mij.
Data van 21 t/m 25 mei. In Amersfoort.       Hier kun je INFO vragen.

Rozen en pioenrozen...


Rozen en papavers of klaproosjes



Pioenrozen


Rozen van papier

Ook kan ik je leren papavers in deze prachtige kleur te maken of een andere kleur.


witte rozen van papier



1 opmerking:

  1. Hoe kan ik mij aanmelden voor een Libelle workshop in mei 2013. Als ik op de link rechts bovenaan klik gebeurd er niets. Mijn email is
    marjon.vanriet@gmail.com
    Lieve groetjes
    Marjon

    BeantwoordenVerwijderen