.

Free background from VintageMadeForYou

woensdag 8 februari 2012

Workshops Shabby Krans en Rozen van Papier



De workshop shabby krans maken is ook voor een gezellig dagje uit met je vriendinnen. Er zit ook een hig tea bij! Tijd van 10.30 -16.30 uur. De kransen zijn prachtig en origineel en lang te bewaren. Data 24 en 27 maart 2012.


Ook een middag rozen maken is mogelijk, denk daarbij aan mijn ontwerpen van de engelse roos met het volle hartje en de pioenroos. 18 en 22 maart 2012. Zie ook vorige berichten naar beneden scrollen. Verdere info klik


Mijn rozen en pioenroos geïnterpreteerd en gemaakt door  Marjanne  op een van mijn workshops in Parijs.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Janny,

    Wat een prachtige rozen . Ik mocht de cursus bij je doen en kan je vertellen dat ik er al heel wat gemaakt heb. Ik heb dan ook geen spijt van de cursus.
    En als dank ga ik je de blog award geven.
    Gefeliciteerd.
    gr bets.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Bets,erg aardig van je ik zal na het weekend de Blogaward doorgeven aan anderen.

    Lieve groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, it's very cold in Sweden too, you know. But we are quite used to it.

    BeantwoordenVerwijderen