.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 24 maart 2012

Voorjaarsworkshop Rozen van Papier met Janny uitgesteld tot oktober 2012




In verband met de onverwachte geboorte van mijn kleindochter Lyla Rose worden de workshop helaas uitgesteld tot oktober 2012!

Voorjaarsworkshop  ROZEN  van Papier. Maak onder mijn begeleiding de mooiste rozen van papier. Vele jaren ervaring, sinds 1998 ben ik al mijn eigen ontwerpen van rozen aan het maken en workshops te geven. Ik kan je de fijne kneepjes leren om bijna "echte" rozen te maken.
Nog voor 1 maart inschrijven voor de workshop kransen krijgt je 10% korting. 
Middag rozen boeketje van papier op 18 maart a.s engelse rozen en pioenrozen. in Amersfoort en op 20 maart in Putten.
Dagworkshop krans met rozen en high tea tussen de middag op  24 en 27 maart a.s. in Amersfoort.

Kijk ook naar beneden op mijn blog.


5 opmerkingen:

  1. hoi Janny, waar doe je je workshoppie? wat hebben wij het leuk gevonden laatst in Parijs... super!!
    Mijn eerste blogje uit de Pyreneën staat er op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In Amersfoort. Hoe is het in de Pyreneeên? Lijkt me zo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Janny,



    Nee hoor, gewoon zelf gedaan,wat leuk dat je dat vraagt,ze zijn dus gelukt,haha.

    Ik heb wel een vraag aan jou, wij hebben een Stichting opgericht hier op Schouwen Duiveland en we zijn bezig met creatieve arrangementen. Zo denken we aan vaartochten op de Oosterschelde met als intermezzo de rozentuin in Cats te bezoeken onder leiding van een gids.

    Maar het belangrijkste is een workshop bijvoorbeeld aan boord, al varend. Ben jij daarvoor te vinden? Natuurlijk moeten we bij een ja verder spreken over hoe en wat, maar het begint met een vraag.

    Ik hoop van je te horen Janny,we zouden het geweldig vinden.



    Groeten Anita vd wouden.Vindutch girl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Difficile de faire un choix parmi tes merveilleux blogs !
    Alors ce sera celui ci ...
    Oui je connais très bien tous les alentours de Saint-Tropez, étant née à Saint-Raphaël (Var) ...
    Je te souhaite un joli week-end
    Marie-Ange

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt me helemaal leuk om een workshop bij te wonen!! Mijn mailtje komt je kant op ;D Ik vind ze geweldig!!!
    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen